Som när man var liten

Haha, jag och Maria (RS) har idag varit lite barnsliga, men innan det så var Malin A här (hos mig) behövde bara säga det. Men aja sen gick hon hem och det var bara jag och Maria kvar vi satt och kollade på ett gammalt video klipp från 2:an när vi var med på skolans talangjakt haha vi sjöng falskt massa gånger, så ni kmr aldrig få se det!
Och sen så började vi va barnsliga för Viktor (lille brorsan) började säga att det finns monster så vi måste gömma oss, och vi tog leken på största allvar och allt slutade med att vi hade blod (låtsas blod) över hela ansiktet. Har inte
fått bort allt så det blir en gammal bild!♥

Hade tänkt att ta en bild från den där talangjakten men hittade inte dem så här e en annan gammal bild som jag la upp för inte så länge sedan.....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0